breaking news Νέο

Αναζήτηση: μέτρο 10

ΥΠΑΠΑΝΤΗ, Υψόμετρο 1080 μέτρα, 4 Φεβρουαρίου 2024, με τους ορειβάτες Βέροιας

Ήταν ένα λαμπρό μοναστήρι,  φάρος της Ορθοδοξίας από το 1784. Το 1806 καταστράφηκε από τον Αλή πασά . Στο ολοκαύτωμα της πόλης της Νάουσας  το 1822 καταστράφηκε για δεύτερη φορά .   Ξημερώνει …..! και η μέρα  αρχίζει να φωτίζει όλη την πλάση γύρω . Φύγαμε από την  Βέροια στις 8  μια μεγάλη παρέα  14  φίλοι ορειβάτες . Περάσαμε την Νάουσα προορισμός μας ο Άγιος Νικόλαος και πριν φθάσουμε πορεία δεξιά ,...

ΥΠΑΠΑΝΤΗ, Υψόμετρο 1080 μέτρα, 30 Ιανουαρίου 2022, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Μπήκαμε στο δάσος , τα δένδρα ζωντανά εδώ και εκατοντάδες χρόνια , είδαν τα χιόνια να τα σκεπάζουν αναρίθμητες φορές , είδαν να τρέχουν ανάμεσα τους  ζαρκάδια , αρκούδες , λύκοι , αλεπούδες  και αγριογούρουνα ……  Με  ένα παγωμένο αέρα να μας ακολουθεί συνεχίζουμε την ανάβαση .   Ξημερώνει …..! και η μέρα  αρχίζει να φωτίζει όλη την πλάση γύρω . Φύγαμε από την  Βέροια στις  8 το πρωί  μια  παρέα    9   φίλοι...

ΥΠΑΠΑΝΤΗ, Υψόμετρο 1080 μέτρα, 3 Φεβρουαρίου 2019, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Μπήκαμε στο δάσος , τα δένδρα ζωντανά εδώ και εκατοντάδες χρόνια , είδαν τα χιόνια να τα σκεπάζουν αναρίθμητες φορές ,είδαν να τρέχουν ανάμεσα τους  ζαρκάδια , αρκούδες , λύκοι , αλεπούδες και αγριογούρουνα . Με την μελωδία κάποιων πουλιών συνεχίζουμε την ανάβαση .   Ξημερώνει …..! και η μέρα με το ανοιχτόχρωμο δίχτυ της αρχίζει να φωτίζει όλη την πλάση γύρω . Φύγαμε από την  Βέροια στις 7+30  μια  παρέα  13...

Διαβάστε το άρθρο

Ανάρτηση αποτελεσμάτων της Δράσης 10.1.07 «Εναλλακτική καταπολέμηση ζιζανίων στους ορυζώνες»

Το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων/ Γενική Γραμματεία Αγροτικής Πολιτικής και Διαχείρισης Κοινοτικών Πόρων/ Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής ΠΑΑ, ανακοινώνει ότι ολοκληρώθηκε η τελική αξιολόγηση και κατάταξη των αιτήσεων στήριξης που υποβλήθηκαν στο πλαίσιο της υπ' αριθμ. 5217/20.6.2018 Πρόσκλησης υποβολής αιτήσεων στήριξης της Δράσης 10.1.07 «Εναλλακτική καταπολέμηση ζιζανίων στους ορυζώνες» του Μέτρου 10...

Αποτελέσματα της Δράσης 10.1.07 «Εναλλακτική καταπολέμηση ζιζανίων στους ορυζώνες» του Μέτρου 10 του ΠΑΑ 2014-2020

Το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων/Γενική Γραμματεία Αγροτικής Πολιτικής και Διαχείρισης Κοινοτικών Πόρων ανακοινώνει ότι ολοκληρώθηκε η πρώτη αξιολόγηση και κατάταξη των αιτήσεων στήριξης που υποβλήθηκαν στο πλαίσιο της υπ' αριθμ. 5217/20.6.2018 Πρόσκλησης για την υποβολή αιτήσεων στήριξης στη δράση 10.1.07 «Εναλλακτική καταπολέμηση ζιζανίων στους ορυζώνες» του Μέτρου 10 «Γεωργοπεριβαλλοντικά και...

Διαβάστε το άρθρο

Βέρμιο, Κορυφή "Κτένια" υψόμετρο 1000 μέτρα, Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2018, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Το βουνό ασκεί πάνω μας μια μυστική έλξη, ψιθυριστά μας γνέφει  να διαβούμε τη ράχη του και  να ανεβούμε στην κορφή του. Μπήκαμε στο δάσος με τις πανύψηλες οξιές. Το δάσος  μας ταξιδεύει δίνοντας μια νότα ευαισθησίας στον ρομαντισμό μας.   Αφήσαμε το δρόμο που οδηγεί στον Κοπανό και στρίψαμε  αριστερά για  Νάουσα. Στους πρόποδες του ανατολικού Βέρμιου σε μια φυσική αγκαλιά  ξεπροβάλλει μπρος  τα ...

Παράταση υποβολής αιτήσεων στην Π.Ε. Ημαθίας για το πρόγραμμα καταπολέμησης των μικρολεπιδοπτέρων

H Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής Π.Ε. Ημαθίας ενημερώνει ότι έχει δημοσιοποιηθεί η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη δράση 10.1.08  «Εφαρμογή της σεξουαλικής σύγχυσης των μικρολεπιδοπτέρων (ΚΟΜΦΟΥΖΙΟ) του Μέτρου 10 του ΠΑΑ 2014-2020». Η δράση είναι πενταετούς διάρκειας κι αφορά στην καταπολέμηση των μικρολεπιδοπτέρων καρπόκαψα, ανάρσια και φυλλοδέτη που προσβάλλουν τη ροδακινιά, τη...

Σύνδεση Συνδρομητή

Καλώς Ήρθατε! Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας

Να με θυμάσε Ξεχάσατε τον κωδικό σας;